Translate

domingo, 6 de abril de 2014

Midterm Seminar

Ooooou yeah! Seminar med venner ijgen! yuuuuuuuhu!
Godt, det første av alt, jeg vil å kommentere at detter er  første post skrevet i norsk for meg! uuuuuf godt lykke for meg fra nå....

As du vet, neste volunter, vi har 2 seminarer, det første i begynner og det andre i midten av prosjektet. Denne gang det var i Oslo.

Ok! Here we go...3,2,1...

Denne gang alt det var perfekt, kort flytur, uten stopp, uten bombetrussel i flypassen...og det vær det var greit, med sno men ikke for mange.
Adam og meg vi tok toget fra flypassen og der hun billettkontrllør sa oss noe as : shhhhhh! snakker ikke så høyt!! høyt?? normalt nivå for middelhavet folk!! hahahaha : )

Denne gangen seminaret var det i løpet av tre dager, den første var det mottakelse og lunsj! ingenting annet ... ok ok! i natt hadde vi fest! Snarere hadde vi fest natt hver dag! hahahaha:)
Den første dagen i morgen, andre dag av seminaret, ble vi delt i to forskjellige grupper. Den første, bare for kule folk, jeg var der selvsagt, hahahaha, vi gikk  til å utforske byen og den andre , de gjorde seminarets activties.
Vi gikk til "City Hall", "Norsk Folkemuseum" og "Parlament"

"GOOGLE" 4 PRESIDENT??
Det var veldig interessant, vi har lært om av norsk historie, Nobel Premier, vikingene, etc etc...
Finn miner!!

Jeg er sikker at du vil ha mye storheter som neste frivillig!

Etter dette full morgen med mye kulturell informasjon, kald hver gang og dans i snøen ....
MAT TID!


Ledig tid, middag og .... PARTY!

Den andre dagen av seminaret, vi var i klasserommet med aktiviteter om EVS. Vi spilte forskjellige spill, forteller prosjektet vår, vår lave forventninger, erfaring prosjekt, etc...

Er interessant å lytte og å dele historier og erfaringer med de andre frivillige!




Vi hadde også, en middag sammen, frivillige og trenere i asiatisk restaurant. Jeg husker ikke den dagen det var, men jeg kan huske at maten var det veldig bra!

Dette var det midtveisseminaret, det var kort, men veldig veldig bra! Jeg var med mine venner igjen, å møtte nye frivillige, å visste en ny by, og jeg nøt hvert sekund med dem alle!
Som alltid jeg sier du: WORTH IT TO BE VOLUNTEER!

Jeg kan bare å si: Tusen Takk så mange fyrene for å dele dette seminaret med meg, og jeg er sikker på at vi vil se oss en annen gang! Og selvsagt som du vel vet ... hvis du ønsker å komme å besøke meg i Stavanger... mitt hjem er ditt hjem
Tusen takk til Linn, Camilla vår trenere og Einar!




Det var den siste av seminaret, men ikke min tur i Oslo. Jeg var noen statister dager med annen frivillige!
Vi gjorde turisme rundt Oslo, Holmenkollen, Vigelandsparken, Opera, ... overalt! :)

Jeg festet somes bilder av denne turen! Nyt det!


https://www.flickr.com//photos/109384848@N03/sets/72157643506613415/show/with/13663365064/

No hay comentarios:

Publicar un comentario